Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Restoranipidaja: kliendid on hakanud toite nahaalselt tagasi saatma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Restoranipidaja sõnul on hakanud inimesed liiga palju toitu tagasi saatma.
Restoranipidaja sõnul on hakanud inimesed liiga palju toitu tagasi saatma. Foto: SCANPIX

Kui üldiselt arvatakse, et eestlased on suhteliselt tagasihoidlikud ning toodete-teenuste puhul väga kergekäeliselt pretensioone ei esita, siis BabyBack Ribs & BBQ restoranide juhataja Aile Prükkel-Protini sõnul on hakatud toite suisa pahatahtlikult tagasi saatma.

«Klient on läinud Eestis isegi liiga teadlikuks ja seda halvas mõttes. Näiteks saadetakse tagasi toitusid, millest on kolmveerand ära söödud,» kirjeldas Prükkel-Protin. «Nad on hakanud ära kasutama restorani hirmu, et ei olda kliendile meelepärane. Kuna konkurents on suur, siis restoranid pigem tulevad vastu ja siis ongi tekkinud palju kliente, kes seda ära kasutavad.»

Restoranipidaja leiab, et väide «mulle ei maitse» on väga suhteline ning kui menüüs on kõik koostisained välja toodud, siis hiljem samade toiduainete suhtes pretensioone esitada on veider.

«Kui aga kliendi arvates on toit halvasti valmistatud, siis tehakse köögis uus,» lisas Prükkel-Protin. «Kui näiteks mingit maitseainet on saanud liiga palju ja see muudab toidu söömise võimatuks.»

Kui tehakse kliendile uus toit ja see talle endiselt ei sobi, siis ei ole naise sõnul midagi teha ja eeldatakse, et inimene maksab selle kinni, kuna ta ise selle toidu tellis.

Märksõnad

Tagasi üles