/nginx/o/2012/04/20/1065166t1h9e53.jpg)
Populaarse fotojagamisrakenduse Instagram tegevjuht Kevin Syström teatas eile, et esmaspäeval muudetud kasutajatingimused, mis lubasid ettevõttel oma kasutajate pilte reklaamides kasutada ja müüa, on tagasi võetud, vahendab Reuters.
Sel aastal Facebookile müüdud Instagram uuendas esmaspäeval oma teenuse kasutamise tingimusi, mille kohaselt võib Instagram võib paigutada kasutajate profiilipilte ning informatsiooni nende kontaktide kohta keskkonnas kuvatavatesse reklaamidesse. See sarnaneb Instagrami emaettevõtte Facebooki sotsiaalturunduse võttele ehk nn sponsored stories'ile.
Kuigi Syström teatas, et pilte ei hakata kasutama eraldiseisvate reklaamidena ning kasutajatele jäävad nende autoriõigused alles, oli Instagram avalikkuse survel siiski sunnitud algsed kasutajatingimused jõusse jätma.