Instagram võttis kasutajatingimuste muudatused tagasi

Kalev Aasmäe
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki ja Instagrami logod.
Facebooki ja Instagrami logod. Foto: SCANPIX

Populaarse fotojagamisrakenduse Instagram tegevjuht Kevin Syström teatas eile, et esmaspäeval muudetud kasutajatingimused, mis lubasid ettevõttel oma kasutajate pilte reklaamides kasutada ja müüa, on tagasi võetud, vahendab Reuters.

Sel aastal Facebookile müüdud Instagram uuendas esmaspäeval oma teenuse kasutamise tingimusi, mille kohaselt võib Instagram võib paigutada kasutajate profiilipilte ning informatsiooni nende kontaktide kohta keskkonnas kuvatavatesse reklaamidesse. See sarnaneb Instagrami emaettevõtte Facebooki sotsiaalturunduse võttele ehk nn sponsored stories'ile.

Kuigi Syström teatas, et pilte ei hakata kasutama eraldiseisvate reklaamidena ning kasutajatele jäävad nende autoriõigused alles, oli Instagram avalikkuse survel siiski sunnitud algsed kasutajatingimused jõusse jätma.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles