/nginx/o/2012/12/21/1496634t1hfaee.jpg)
Tallegg teatab, et jõulukuul müüakse ahjukanasid tublisti rohkem kui muidu. Linnuliha eelistajad ostavad aasta lõpus ligi 150 000 kilo ahjukana.
Tallegg teatab, et jõulukuul müüakse ahjukanasid tublisti rohkem kui muidu. Linnuliha eelistajad ostavad aasta lõpus ligi 150 000 kilo ahjukana.
Talleggi turundusjuhi Triin Kõrgmaa hinnangul kasvab detsembris ahjukanade müük hüppeliselt. Võrreldes teiste kuudega kasvab ahjukanade müük pea 60 protsenti.
«Kõige populaarsemaks tooteks jõulude ajal on jätkuvalt klassikaline ahjukana, lisaks sellele on valikus viis erinevat ahjukana, uusimaks kodune ahjukana kukeseentega,» ütles Kõrgmaa.
Talleggi turundusjuht lisas, et lihatarbimine on päris hea majandusliku olukorra indikaator, juba eelmisel aastal tarbiti liha (sea, veise, kana) kui kallimat toiduainet kolm kilo inimese kohta aastas rohkem.