Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Jõulukuul ostetakse 150 tonni ahjukana

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Talleggi tehas.
Talleggi tehas. Foto: Liis Treimann

Tallegg teatab, et jõulukuul müüakse ahjukanasid tublisti rohkem kui muidu. Linnuliha eelistajad ostavad aasta lõpus ligi 150 000 kilo ahjukana.

Talleggi turundusjuhi Triin Kõrgmaa hinnangul kasvab detsembris ahjukanade müük hüppeliselt. Võrreldes teiste kuudega kasvab ahjukanade müük pea 60 protsenti.

«Kõige populaarsemaks tooteks jõulude ajal on jätkuvalt klassikaline ahjukana, lisaks sellele on valikus viis erinevat ahjukana, uusimaks kodune ahjukana kukeseentega,» ütles Kõrgmaa.

Talleggi turundusjuht lisas, et  lihatarbimine on päris hea majandusliku olukorra indikaator, juba eelmisel aastal tarbiti liha (sea, veise, kana) kui kallimat toiduainet kolm kilo inimese kohta aastas rohkem.

Tagasi üles