Päevatoimetaja:
Sander Silm

National Geographic ähvardab oma Instagrami konto sulgeda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
National Geographicu ametlik avaldus Instagramis.
National Geographicu ametlik avaldus Instagramis. Foto: National Geographic/Instagram

Seoses esmaspäeval muudetud kasutajatingimustega, mis lubavad fotojagamisrakendusel Instagram lisada oma kasutajate pilte reklaamidesse ja nn «sponsoreeritud lugudesse», teatas National Geographic, et loobub oma kontole uute piltide lisamisest ning võib ühtlasi selle varsti sulgeda.

«Me tunneme muret Instagrami teenusetingimusi puudutavate ettepanekute suuna pärast. Juhul kui need jäävad sellisteks, nagu neid esitati, võime me oma konto sulgeda,» seisis National Geographicu ametlikus postituses.

100 miljonit kasutajat omava Instagrami tegevjuht  Kevin Syström ütles eilses blogipostituses, et inimesed on esmaspäeval muudetud kasutajatingimusi valesti tõlgendanud ning ettevõttel ei ole plaanis hakata kasutajate fotosid ilma kompensatsioonita müüma, vahendab Reuters.

Samas kinnitas Syström, et Instagram võib paigutada kasutajate profiilipilte ning informatsiooni nende kontaktide kohta keskkonnas kuvatavatesse reklaamidesse. See sarnaneb Instagrami emaettevõtte Facebooki sotsiaalturunduse võttele ehk nn sponsored stories'ile.

Instagrami juhi sõnul ei hakata pilte kasutama eraldiseisvate reklaamidena, kuna Instagram loodab oma keskkonnas vältida kuvatavat bännerreklaami.

Tagasi üles