Seoses esmaspäeval muudetud kasutajatingimustega, mis lubavad fotojagamisrakendusel Instagram lisada oma kasutajate pilte reklaamidesse ja nn «sponsoreeritud lugudesse», teatas National Geographic, et loobub oma kontole uute piltide lisamisest ning võib ühtlasi selle varsti sulgeda.
National Geographic ähvardab oma Instagrami konto sulgeda
«Me tunneme muret Instagrami teenusetingimusi puudutavate ettepanekute suuna pärast. Juhul kui need jäävad sellisteks, nagu neid esitati, võime me oma konto sulgeda,» seisis National Geographicu ametlikus postituses.
100 miljonit kasutajat omava Instagrami tegevjuht Kevin Syström ütles eilses blogipostituses, et inimesed on esmaspäeval muudetud kasutajatingimusi valesti tõlgendanud ning ettevõttel ei ole plaanis hakata kasutajate fotosid ilma kompensatsioonita müüma, vahendab Reuters.
Samas kinnitas Syström, et Instagram võib paigutada kasutajate profiilipilte ning informatsiooni nende kontaktide kohta keskkonnas kuvatavatesse reklaamidesse. See sarnaneb Instagrami emaettevõtte Facebooki sotsiaalturunduse võttele ehk nn sponsored stories'ile.
Instagrami juhi sõnul ei hakata pilte kasutama eraldiseisvate reklaamidena, kuna Instagram loodab oma keskkonnas vältida kuvatavat bännerreklaami.