/nginx/o/2012/12/19/1492356t1hffd8.jpg)
Suhtlusvõrgustiku Facebook poolt ostetud populaarne fotojagamisteenus Instagram ei hakka väidetavalt kasutajatingimuste muudatuste järgselt siiski kasutajate fotosid reklaamides kasutama.
Suhtlusvõrgustiku Facebook poolt ostetud populaarne fotojagamisteenus Instagram ei hakka väidetavalt kasutajatingimuste muudatuste järgselt siiski kasutajate fotosid reklaamides kasutama.
Instagrami tegevjuht Kevin Syström ütles eilses blogipostituses, et inimesed on muudetud kasutajatingimusi valesti tõlgendanud ning ettevõttel ei ole plaanis hakata kasutajate fotosid ilma kompensatsioonita müüma, vahendab Reuters.
Samas kinnitas Syström, et Instagram võib paigutada kasutajate profiilipilte ning informatsiooni nende kontaktide kohta keskkonnas kuvatavatesse reklaamidesse. See sarnaneb Instagrami emaettevõtte Facebooki sotsiaalturunduse võttele ehk nn sponsored stories'ile.
100 miljonit kasutajat omava pildijagamisteenuse juhi sõnul ei hakata pilte kasutama eraldiseisvate reklaamidena, kuna Instagram loodab oma keskkonnas vältida kuvatavat bännerreklaami.