/nginx/o/2012/12/18/1491748t1h50c7.jpg)
Suuremates oksjonifirmades kukkus veinide müük sel aastal 19 protsenti, sest poliitiline ebakindlus Hiinas on vähendanud nõudlust Bordeaux järele, kirjutab Bloomberg.
Suuremates oksjonifirmades kukkus veinide müük sel aastal 19 protsenti, sest poliitiline ebakindlus Hiinas on vähendanud nõudlust Bordeaux järele, kirjutab Bloomberg.
Oksjonifirmade Acker Merrall & Condit, Christies International, Sotheby, Zachys and Hart Davis Hart Wine Co teenisid veinimüügi tasudelt 322 miljonit dollarit võrrelduna rekordilise 397 miljoni dollariga eelmisel aastal.
Müük Hiina, mis on viimaste aastate kasvumootor on esimese kolme kvartali jooksul olnud väga tagasihoidlik, samal ajal kui eelmisel aastal oli kasv 14 ja 2010. aastal 75 protsenti.
«Hiina on olnud suurema osa aastast magav gigant,» ütles ainult veinidesse investeeriva varahaldusfirma Wine Asset Managers partner Miles David. «Tundub, et ta hakkab nüüd tasapisi ärkama. Me oleme viimasel ajal saanud Aasiast saanud mõned suured orderid ja hinnad on langenud juba piisavalt ja muutunud atraktiivseks.