Kuna kliendile jäi veateatest mulje, et hääl ei läinud arvesse, prooviti mitmeid kordi ja oldi hiljem üllatunud, kui saadi teada, et iga helistamiskord oli siiski lugenud ja peavad nende kõigi eest maksma. Kusjuures iga kõne maksis suisa 95 senti.
EMT otsustas siiski klientidele vastu tulla ning nende kõnede eest tasu mitte nõuda. «Klient ei pea selle teemaga isegi mitte meie poole pöörduma, mingit avaldust tegema vms, neid kõnesid lihtsalt arvele ei kanta,» ütles EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.
Samuti vaatasid nad üle, kuidas «Käsklust ei edastatud» kõned kolme finalisti vahel jagunesid ning kuna proportsioon jäi samaks, mis korrektse häälteate saanud sõnumite korral, siis hääletustulemust probleem igal juhul Sepa sõnul ei mõjutanud.