TNS Emori kliendirahulolu-uuring Eesti suuremate pankade toodete ja teenuste osas näitas, et erakliendid on kõige enam rahul SEB pangateenustega.
Erakliendid armastavad kõige enam SEB panka
Enim hinnati SEB puhul, et pangaga on lihtne kontakti saada, pangatöötajad on sõbralikud, vastatakse mõistliku aja jooksul, pank on usaldusväärne ning pangatöötajate teadmised põhjalikud, selgub uuringust. Võrreldes eelmise aastaga on kõikide pankade kliendid muutunud oluliselt nõudlikumaks ja vahed pankadele antavate hinnangute vahel on suurenenud.
Ka ärikliendid hindasid SEB-d kõrgelt, tõstes esile SEB töötajate põhjalikke teadmisi ja nõustamisi, kust saadavad ettepanekud on ärile kasulikud. Samuti märgiti äriklientide seas ära SEB panga usaldusväärsust, sõbralikke töötajaid, mõistliku pikkusega ooteaegu ning et pank peab oma lubadustest kinni.
Uuringu viis SEB tellimusel läbi TNS Emor enam kui 1050 eraisiku ja 550 ettevõtte seas üle Eesti, küsitletute seas oli kõigi nelja suurema panga kliente. Uuringu eesmärk oli välja selgitada, kuidas on kliendid rahul pankade toodete ja teenustega.