Erakliendid armastavad kõige enam SEB panka

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
SEB
SEB Foto: Mihkel Maripuu

TNS Emori kliendirahulolu-uuring Eesti suuremate pankade toodete ja teenuste osas näitas, et erakliendid on kõige enam rahul SEB pangateenustega.

Enim hinnati SEB puhul, et pangaga on lihtne kontakti saada, pangatöötajad on sõbralikud, vastatakse mõistliku aja jooksul, pank on usaldusväärne ning pangatöötajate teadmised põhjalikud, selgub uuringust. Võrreldes eelmise aastaga on kõikide pankade kliendid muutunud oluliselt nõudlikumaks ja vahed pankadele antavate hinnangute vahel on suurenenud.

Ka ärikliendid hindasid SEB-d kõrgelt, tõstes esile SEB töötajate põhjalikke teadmisi ja nõustamisi, kust saadavad ettepanekud on ärile kasulikud. Samuti märgiti äriklientide seas ära SEB panga usaldusväärsust, sõbralikke töötajaid, mõistliku pikkusega ooteaegu ning et pank peab oma lubadustest kinni.

Uuringu viis SEB tellimusel läbi TNS Emor enam kui 1050 eraisiku ja 550 ettevõtte seas üle Eesti, küsitletute seas oli kõigi nelja suurema panga kliente. Uuringu eesmärk oli välja selgitada, kuidas on kliendid rahul pankade toodete ja teenustega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles