Marketingi Instituudi juhataja Anu-Mall Naaritsa sõnul aitavad poodides kõlavad jõululaulud mõjutada poodide müügitulemusi, samas võivad nad ka teenindustasemele halvasti mõjuda.
Liiga palju jõululaule võib poes teenindusele halvasti mõjuda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kindlasti on jõululaulude eesmärk tekitada pühademeeleolu ning mõjutada müügitulemusi. Paljud uuringud kinnitavad, et meeldiv muusika pikendab ostjate poes viibimise aega ning läbi selle annab meile võimaluse märgata rohkem erinevaid tooteid, mille tulemusena kasvab lisaostude sooritamise tõenäosus.
Samas on oluline arvestada ka sellega, et jõulude ajal tikub tihti tekkima jõulumuusika üleekspluateerimine. Minu arvates on oluline ostukeskkonnas arvestada ka müüjate ja teenindajatega, keda ei tohiks sama muusika pidev kordamine liigselt tüüdata, sest muidu on oht, et nad ei pruugi jaksata kvaliteetset teenindust tagada.