Miks Eesti Energia kutsub elektrilepingu sõlminud klienti seda uuesti tegema?

Kaja Koovit
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Energia klienditeeninduskeskus.
Eesti Energia klienditeeninduskeskus. Foto: Liis Treimann

E24 poole pöördus murelik lugeja, kes oli valinud Eesti Energia börsihinnaga paketi, kuid sai firmalt eile meeldetuletuskirja, et võib nendega elektrilepingu sõlmida aasta lõpuni.

Eesti Energia müügi ja teenindusdirektori Sten Argose allkirjaga meilis teatatakse, et klient saab ettevõtte kliendina sõlmida elektrilepingut aasta lõpuni.
Kirja all on märge, et kiri on koostatud lähtuvalt Eesti Energia andmebaasis olevast infost ning teiste elektrimüüjatega juba lepingu sõlminud klintidel ei ole vaja uut lepingut sõlmida.

Kuna kirja saaja oli juba Eesti Energiaga lepingu sõlminud, on ta murelik, kas tema leping ikka tõepoolest kehtib, sest miks muidu elektrimüüja talle sellise meili saadab.

Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik lausus, et ettevõte saatis pakkumise klientidele, kes ei ole veel lepingut sõlminud. Kahjuks sattus tema sõnul andmebaasi eksikombel ka üksikuid kliente, kellel on leping Eesti Energiaga sõlmitud. «Vabandame nende klientide ees. Lepingud, mille nad on meiega juba sõlminud, kehtivad jätkuvalt,» kinnitas Vennik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles