Lidli kaubanduskett Belgias algatas esmaspäeval veebikeskkonnas Twitter kampaania, milles lubas iga säutsu eest annetada toidupankadele viis neljakäigulist jõuluõhtusööki. Annetust kogunes 200 000 euro jagu.
Kaubanduskett peab Belgias 200 000 euro eest jõulusööke jagama
Algselt plaanis Lidl laiali jagada umbes tuhat 20-eurost jõulusööki, kirjutas Reuters. Ent 24-tunnise kampaania lõpuks oli Twitteris säutsujaid juba 1500, mis tähendas, et Lidlil tuleb annetada 7500 lõunat. Inimesed jagasid teadet massiliselt, lisades viitele hollandikeelse sõnumina juurde «luksust kõigile».
Seejärel hakkasid Belgia meedias liikuma jutud, et kaubanduskett on iseenda kampaania ohvriks langenud. Et sellistele väidet kummutada, teatas Lidl, et suurendab annetatavate õhtusöökide arvu 10 000ni, ning nimetas kampaaniat edukaks.
Lidli sõnul ei ole ettevõte veel otsustanud, kas sellist kampaaniat ka tuleval aastal jõuluajal korratakse. «Oleme viimase 48 tunniga päris mitu õppetundi saanud, kui tagasihoidlikult väljenduda,» ütles Lidli kaupluse pressiesindaja.