Kuigi Liviko reklaamib usinalt oma uudistoodet – Vana Tallinna glögi, pole seda poodides juba mõnda aega müügil. Firma sõnul on põhjuseks ootamatult alanud talv ning joogile omistatud uhke tiitel.
Liviko jäi ootamatu talve tõttu hõõgveini tegemisel jänni
«Kahjuks on olukord tõesti selline, et kauplustes pole pidevalt müügil Vana Tallinna glögi. Kui uus partii müüki saabub, saab see tihtipeale otsa enne, kui järgmine partii valmis saab,» tunnistas Liviko müügidirektor Ragnar Kits.
Ta selgitas, et Liviko on ligemale 10 aastat järjepanu tootnud ja müünud talvehooajal Liviko glögi nimelist toodet, kuid tänavu asendati see Vana Tallinna glögiga.
«Sellel aastal algas aga talv vägagi ootamatult, lisaks omistati Vana Tallinna glögile selle aasta parima glögi tiitel, mis on veelgi kasvatanud toote müüke,» põhjendas Kits jooginappust.
Uus glögi on osutunud ülimalt populaarseks ja müügimahud ületava varasemate aastate glögimüüke lausa kolmekordselt.
«Kuna Vana Tallinna glögi näol on tegemist naturaalse viinamarjaveini, naturaalsete maitse ja aroomainete ning Vana Tallinna likööri segust valmistatud tootega, mille tootmisprotsessi pikkus on ligemale üks kuu, ei ole ettevõte võimeline piisavalt kiirelt reageerima tarbijate mitu korda suurematele ostusoovidele.