/nginx/o/2012/10/18/1379170t1h3faf.jpg)
Viimase aastaga on Samsungi andmetel Eestis müüdud 15 500 nutitelerit (SmartTV), mis moodustab selle aasta hinnangulisest telerimüügist ümmarguselt viiendiku.
Uuringufirma GfK Retail and Technology andmete kohaselt müüdi Eestis 2011. aastal umbkaudu 78 000 televiisorit ning käesoleva aasta turumahuks oodatakse 85 000 seadet.
Samsung Electronics Baltics Eesti esinduse koduelektroonika valdkonna juhi Taago Tulfi sõnul on viimase aastaga on Eestis kokku müüdud umbes 15 500 SmartTV-d, mis tähendab, et nutitelerite populaarsus on Eestis kasvanud võrreldes eelmise aastaga kaks korda.
«Teleri soetamisel on tarbija jaoks tähtis ekraani suurus ning üha enam eelistatakse suurema kui 40 tollise ekraaniga mudeleid. Suuremate telerite ostmise põhjuseks on tehnoloogia areng ja keskmise hinna langus - tarbijate sissetulekud on viimase aastaga kasvanud ning eelnevalt ostetud 32 tolline teler rändab elutoast magamistuppa ja elutuppa soetatakse uus suurema ekraaniga teler,» lisas ta.
Tulfi hinnangul on lisaks ekraani suurusele teleri ostmisel olulisteks teguriteks selle täiendavad funktsioonid nagu internetiühenduse valmidus ja Smart TV funktsioon.