Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Internetist ostetud bussipileteid ei saa enam kassasse tagastada

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
T-pileti veebilehe ekraanitõmmis.
T-pileti veebilehe ekraanitõmmis. Foto: www.tpilet.ee

Iga aastaga suureneb internetist ostetud bussipiletite arv ning seega sageneb ka pileti tagastamissoovide hulk. Tpiletist ostetud bussipiletit nüüd enam pettuste vältimiseks bussijaama kassase tagastada ei saa.

Internetist ostetud pilet tagastatakse edaspidi Tpilet.ee veebikeskkonna kaudu või tasulisel infotelefonil 12550. Internetist ostetud pileti maksumus, millest on arvestatud maha teenustasu üks euro, tagastatakse juhul, kui vastavasisuline avaldus on Tallinna Bussijaam OÜ-le laekunud veebilingi kaudu hiljemalt 30 minutit enne bussi väljumist. Hilisemaid avaldusi ei rahuldata.

Tagastatud piletite raha kantakse tagasi kolme tööpäeva jooksul pileti eest maksnud isiku pangakontole.

Tallinna bussijaama juhatuse liikme Andres Osula sõnul oli enne võimalik internetipiletit tagastada ka bussijaama kassas, kuid see tekitas olukorra, kus kellegi välja prinditud pileti leidnud inimene võis selle kassas sularaha vastu vahetada. Uuel aastal on plaanis juurutada aga süsteem, kus pileti saab kassasse tagastada, aga raha kantakse üle pileti ostnud inimese pangakontole.

Kassast ostetud pileti puhul tagastatakse kuni 24 tundi enne ühissõiduki väljumist 100 protsenti pileti hinnast, vähem kui 24 tunni puhul 60 protsenti hinnast. Piletite tagasiost kassades lõpetatakse viis minutit enne ühissõiduki väljumist ning hiljem piletit ei hüvitata.

Tagasi üles