Missugused siis võiksid need erinevate vajadustega nišid olla?
Kindlasti on üks võimalikke nišše seotud säästva tarbimisega. Inimesed, kelle jaoks ei ole oluline mitte paarieurone sääst kuuarvelt, vaid hoopis oma elamise energiasäästlikuks loomine.
Kindlasti on olemas sotsiaalse vastutuse nišš. Need on inimesed, kelle puhul on välistatud koostöö teenusepakkujaga, kes nõrgemale või vähemteadlikule kliendile liiga teeb. Selles nišis on inimesed valmis maksma pisut enam selle eest, et iga tema tarbitud kilovatilt läheb summa vaesematele ja vähemteadlikele inimeste säästupirnide või energiasäästlike kodumasinate ostu toetamiseks.
Kindlasti on olemas nišš, kes on hädas sellega, et neil on mitu tarbimiskohta, aga arveldada tahaks mugavalt, kõik ühe arve peal ning vajaduse tekkides kiirelt muudatused lepingusse sisse viia. Nad eeldavad kiiret, paindlikku ja personaalset teenindust.
Kindlasti on äriklientide hulgas professionaalsed ostjad, kelle jaoks elektrienergia on oluline osa toote kulustruktuuris ning kes soovivad ülitäpset sisendinfot oma tarbimise kohta, et seda optimeerida.
Ja teisalt on need, kelle jaoks elektrienergia ei ole oluline kuluallikas. Nende jaoks on säästetud aeg olulisem mõnest eurost ja nad näeksid arvet energia eest osana oma panga-, kindlustuse- ja näiteks teiste kommunaalteenuste pakkujate arvest.
Kindlasti võib erinevate vajadustega tarbijagruppe defineerida palju enamgi.
Oluline turunduse strateegiline alus on see, et turu liidri ülesandeks on rääkida kategooriast st elektrist, väljakutsujad peavad aga alati rõhutama oma erisust. Niikaua kuni kõik räägivad vaid elektrist, võidab sellest turu kõige tuntum tegija ehk antud juhul Eesti Energia.