/nginx/o/2012/12/07/1473702t1hb0a5.jpg)
Emori värske uuringu «Eesti teeninduse indeks 2012» järgi on kõige parema klienditeenindusega Eestis Viasat.
Emori värske uuringu «Eesti teeninduse indeks 2012» järgi on kõige parema klienditeenindusega Eestis Viasat.
«Viasat on paari viimase aasta jooksul keskendunud klienditeeninduse kvaliteedi tõstmisele, täpsemalt kliendile positiivse kogemuse loomisele kõikides kokkupuutepunktides Viasatiga,» kommenteeris uuringutulemusi Viasat ASi klienditeenindusjuht Pille Maide.
Uuring viidi läbi selle aasta oktoobrikuus erinevates valdkondades tegutsevates 31 eraettevõttes ning riigiasutuses. Alates 2005. aastast läbiviidav TNS Emori Eesti Teeninduse Indeksi (ETI) uuring hindab otsest, telefoni- ja e-maili teenindust hinnates teenindus- ja müügioskusi. Võrdlusuuring viiakse läbi mystery shopping’u ehk testostude meetodil.