Tänapäeva Euroopa noortele ei ole auto enam staatuse sümbol, vaid lihtsalt sõiduvahend, uute autode kuumaksete asemel eelistavad noored osta pigem nutitelefoni ja iPadi, selgub konsultatsioonifirmade TNS ja JD Poweri korraldatud küsitlusest, millest kirjutab Svenska Dagbladet.
Uuring: auto ei ole enam Euroopa noortele staatuse sümbol
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuringu tulemuste paikapidavust kinnitas ka Prantsuse autofirma Renault juhtkonda kuuluv Arnault Deboeuf.
Kuna noored suhtlevad üha rohkem internetis, siis on vajadus auto järele üldiselt vähenenud. Järjest vähem linnanoori hangib endale juhiload. Näiteks Saksamaal ei ole 28 protsendil noorte majapidamistest autot, 10 aastat tagasi oli see protsent 20.
2007. aastal müüdi Euroopas ligi 15 miljonit autot. Sel aastal ulatub müük 11,8 miljonini.