Tarbija ostis poest šokolaadi, mille kampaania lubas, et iga nädal loositakse välja 1000 eurot, aga kui ta loosist osa tahtis võtta, selgus, et kampaania lõppes juba kuu aega tagasi.
Poes reklaamiti kuu aega vana kampaaniat
Tarbija24 lugeja külastas möödunud neljapäeval Tartus Anne tänava Säästumarketit ja leidis riiuli küljest reklaami «Snickersiga võidab iga nädal 1000 eurot». «Ostsingi ühe ja hakkasin kodus internetis registreerima. Aga võta näpust, lõppes see kampaania juba 31. oktoober!» kurtis tarbija.
«Oleme omalt poolt palunud kõigil kauplustel nimetatud tooted kohe üle vaadata ning kleebised eemaldada. Vabandame kliendi ees!» kinnitas Rimi Eesti Food AS kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.
Bats palus kommentaari ka Snickersi hankijalt, kes palus samuti vabandust, et kauplustesse on jäänud peale kampaania perioodi lõppu kampaaniakleebisega tooteid. Hankija kinnitas, et müügiesindajad külastavad lähipäevil kõiki kauplusi ning kontrollivad üle, et tootekarpidelt oleks kleebised eemaldatud. «Edaspidi kaalutakse kampaaniaperioodi lisamist reklaamile.»
«Olukorda võib tõlgendada eksitava kauplemisvõttena, mis on keelatud. Paljuski võib olla muidugi tegemist ka hooletusega ja seega peaks kauplus ikkagi hoolitsema, et sellised reklaamid ja infosildid peale kampaania lõppu saaks ära korjatud,» ütles tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.
Ta lisas, et selliste toodete puhul, millel on pakendil lõppenud kampaaniakleebised, peaks ettevõtja panema juurde lisateabe, et kampaania on lõppenud.