Päevatoimetaja:
Sander Silm

Prisma kliendi kogemus – pealt kõrbenud, seest toores

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Grillkana.
Grillkana. Foto: Tiina Kõrtsini / Õhtuleht

Ühte  klienti pahandas pühapäeval Mustakivi Prismast ostetud grillkanad, mis olid seest toored.

«Ostsin grillbroilerid Mustakivi Prismast vahetult enne külaliste saabumist umbes kella 14.30 paiku, tulikuumade broilerite (üsna tumepruunid) tükeldamisel selgus aga, et need olid seest päris toored - liha oli vedel, kalgendumata,» kirjutab üks lugeja Tarbija24 kaebusteraamatus.

Ta lisas, et kuna oli kiire, ei jäänud tal muud üle, kui tükeldatud lihatükid kähku praeahju üleküpsetama panna. «Mis sealt pärast välja tuli, polnud päris see, mis olema oleks pidanud,» tõdes ta. Naise sõnul on ilmselt Mustakivi Prismas leitud uus grillimise tehnoloogia: kõrgel temperatuuril lühike küpsetusaeg, kanad tumepruuniks kärsanud, seest toored.

Prisma pressiesindaja Kadri Lainase sõnul pärinevad kanad Talleggist, kuid pood grillib neid kohapeal.

«Jälgime kanade küpsust ja õiget temperatuuri regulaarselt enesekontrollisüsteemiga. Mõõdame kõikide ahjust tulevate grillkanade sisetemperatuuri,» rääkis pressiesindaja. Ta lisas, et juhul kui kliendil on siiski kahtlus, et toode ei ole kondi ümbert päris küps, palutakse  sellest viivitamatult poele teada anda, et pood saaks oma toimingud veel kord kiiresti üle vaadata.

 «Prisma poest ostetud kauba eest, mille kvaliteet kliendi ootustele ei vasta, maksame aga kliendile loomulikult raha tagasi,» lubas ta.

Märksõnad

Tagasi üles