Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Prisma lõi ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Prisma toidupood.
Prisma toidupood. Foto: Kaarel Tigas/ Õhtuleht

Alates tänasest saavad kõik soovijad liituda Prisma Peremarketi püsikliendiprogrammiga Prisma Konto, millega saab koguda ostudelt kuni 5 protsenti boonust.

Süsteem on ID-kaardi põhine ja kõikidele soovijatele tasuta. Liituda saab Prisma Peremarketi kodulehel ning kauplustes asuvates arvutiterminalides.

«Oleme teinud püsikliendiprogrammi, mida on klientidel väga lihtne kasutada ja millega on võimalik koguda Eesti jaeturu kõige kõrgemat boonusprotsenti,» ütles Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. «Samuti oleme suurtest jaekettidest esimene, kes ei pea vajalikus toota veel ühte plastkaarti kliendi rahakoti vahele, vaid kasutame ID-kaarti, mis peaks tänaseks olema juba kõikidel Eestis elavatel inimestel olemas.»

Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab saada ostudelt tagasi Prisma boonusraha vahemikus 0,5 kuni 5 protsenti.  Mida suuremad on igakuised ostud Prismast, seda suurem on ka tagastatav Prisma boonus, mis arvutatakse igakuisest ostusummast. Boonuse arvestamine toimub iga kalendrikuu eest eraldi.

Prisma boonuspunktid, mida saab kasutada kõikides Prisma kauplustesostude eest tasumisel, kantakse kliendi kontole hiljemalt iga uue kalendrikuu kolmandaks kuupäevaks. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.

Kontoga saavad liituda kõik täisealised isikud, kes omavad ID-kaarti. Soovi korral saavad ühe perekonna täisealised liikmed ka oma igakuised ostud kokku liita ja koguda boonust ühiselt.

Tagasi üles