Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

ERGO teenindus jahmatas klienti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Ergo kindlustus toetab sporti.
Ergo kindlustus toetab sporti. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Üks staažikas  ERGO kindlustuse klient oli üllatunud, kui sai teada, et soodustingimustel lepingut talle ei pakuta, kuna tal pole kolme lepingut.

«Järgmiseks aastaks ei saa me teile enam kindlustuslepingule soodustust pakkuda, kuna te pole meie püsiklient,» teatas üks ERGO kindlustuse klienditeenindaja mehele, kes soovis lõppevat lepingu samadel tingimustel pikendada.

«See, et teil leping on ja te soovite seda pikendada ei loe. Meie uue definitsiooni järgi on püsiklient see, kellel on vähemalt kolm lepingut,» meenutas mees vestlust. Kliendi sõnul ei osanud ta sellise põhjenduse peale midagi kosta ning vahetas kindlustusseltsi. «Lisaks hoidsin ka raha kokku,» tõdes mees.

Ka üks teine ERGO kindlustuse klient tunnistas, et kuigi tal on kaks lepingut ja ta on selle firma klient olnud 10 aastat, ei sobi ka tema enam püsikliendiks.

ERGO kindlustuse esindajale tuleb selline info ebameeldiva üllatusena. Seltsi pressiesindaja Annika Loigu sõnul  kehtib alates 2010. aastast kord, kus püsikliendiks loetakse inimest, kes on olnud klient vähemalt üks aasta ja kahe eri liiki lepinguga. Ta kinnitas, et inimestele sellist infot andnud klienditeenindaja ei olnud pädev ning käitus nii, nagu ei peaks. Loigu palus  seltsiga ühendust võtta kõigil inimestel, kel on olnud probleeme klienditeenindajatega.

Tagasi üles