«Me ei osata mitte ettevõtte, vaid meie jaoks olulised ettevõtte osad,» lausus Baltika juhatuse esimees Meelis Milder Bastioni kaubamärgi ja kaupluste ostutehingut tutvustades.
Milder: meie jaoks on atraktiivne Bastioni turuosa
Milder tõdes, et Baltika jaoks on atraktiivne Bastioni turuosa, mis on huvitav ja kasumlik. «Saame endale eriti Balti riikides turgu juurde,» lausus Milder.
Milderi sõnutsi on ettevõtted brändide arendamisel kahene kogemus: peamiselt arendatakse neid ise, kui Ivo Nikkolo omandamine 2006. aastal on olnud positiivne kogemus, kus brändi käive, kaupluste ning püsiklientide arv on tänaseks mitmekordistatud. «Loodame Bastioniga sama mudelit kasutada,» ütles ta.
Milderi sõnutsi jäävad Bastioni positsioneering ja kollektsiooni käekiri samaks. «Me ei taha kaotada ühtegi klienti,» kinnitas ta.
Baltikaga liituvad Bastioni kaks disainerit ning 25-aastase ajalooga firma asutaja ja senine peadisainer Merike Pääro panustab Bastioni kaubamärgi arengusse edasi konsultandina.