Kliendid peavad telekommunikatsiooniteenuste valikul kõige olulisemaks koduinterneti kiirust ja stabiilsust, selgus hiljuti tehtud uuringust.
Interneti kiirust peetakse olulisemaks kui kõneminuti hinda
Uuringufirma Norstat palus koduklientidel anda hinnanguid teenusepakkujatele 16 omaduse lõikes ning 10-palli skaalal kogus kõige kõrgema hinde internetiühenduse kiirus (7,9 palli), teatas Starman. Sellele järgnesid netiühenduse stabiilsus ja kiiruse vastavus lubatule, telepildi kvaliteet, HD-kanalite olemasolu, telesignaali stabiilsus ja telekava olemasolu.
Esikümne lõpetasid telefonikõnede hinnapoliitika ja erinevate subtiitrite võimalus.
Starmani juhatuse liikme Indrek Ildi sõnul näitab uuring, et koduste kommunikatsioonilahenduste vallas on televisiooni asemel põhiteenuseks tõusnud internet. «Kodukliendid valivad täna teenusepakkuja eeskätt internetiühenduse kiiruse ja kvaliteedi järgi,» rääkis Ild. Ta lisas, et telefoniteenusega seonduvat nagu hind ja kõnekvaliteet teenusepakkuja valimisel niivõrd oluliseks ei peeta.
Uuringu korraldas uuringufirma Norstat, kes küsitles selleks 507 kodukasutajat üle Eesti.