Tarbijakaitseamet alustas menetlust Regalia kaupluse alkoholireklaami suhtes, mille peamine loosung on «Koolnud ei kaeble!».
Napsureklaam «Koolnud ei kaeble!» sattus uurimise alla
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaami venekeelne loosung on «Не Пей! до чертиков!».
Regalia poe juhataja Samuel Ovhannisjan kinnitas, et tegemist on ikkagi alkoholivastase reklaamiga. «Pool nali, pool tõsine asi. Ma ju hoiatan inimesi. Olen ise kaine inimene ja üldse ei joo. Tegelen lihtsalt selle äriga.»
Reklaamiseaduse järgi ei tohi alkoholireklaam sisaldada otsest üleskutset alkoholi osta ega tarbida. Alkoholi reklaam peab sisaldama hoiatavat teksti: «Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.»
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on reklaami kirjelduses siiski mõned episoodid, mis on reklaamiseaduse alkoholireklaami regulatsiooniga vastuolus.