/nginx/o/2012/11/29/1459898t1h0c00.jpg)
Tarbijakaitseamet alustas menetlust Regalia kaupluse alkoholireklaami suhtes, mille peamine loosung on «Koolnud ei kaeble!».
Tarbijakaitseamet alustas menetlust Regalia kaupluse alkoholireklaami suhtes, mille peamine loosung on «Koolnud ei kaeble!».
Reklaami venekeelne loosung on «Не Пей! до чертиков!».
Regalia poe juhataja Samuel Ovhannisjan kinnitas, et tegemist on ikkagi alkoholivastase reklaamiga. «Pool nali, pool tõsine asi. Ma ju hoiatan inimesi. Olen ise kaine inimene ja üldse ei joo. Tegelen lihtsalt selle äriga.»
Reklaamiseaduse järgi ei tohi alkoholireklaam sisaldada otsest üleskutset alkoholi osta ega tarbida. Alkoholi reklaam peab sisaldama hoiatavat teksti: «Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.»
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on reklaami kirjelduses siiski mõned episoodid, mis on reklaamiseaduse alkoholireklaami regulatsiooniga vastuolus.