/nginx/o/2012/05/16/1107610t1h2834.jpg)
Hiina tahvelarvutiturg kasvas möödunud kvartalis eelmise aastaga võrreldes 62,5 protsenti, pea kolm neljandikku kolme kuu jooksul müüdud tahvelarvutitest olid Apple'i iPadid.
Hiina tahvelarvutiturg kasvas möödunud kvartalis eelmise aastaga võrreldes 62,5 protsenti, pea kolm neljandikku kolme kuu jooksul müüdud tahvelarvutitest olid Apple'i iPadid.
Eelmises kvartalis müüdi Hiinas 2,6 miljonit tahvelarvutit ehk miljon seadet rohkem kui eelmise aasta samal perioodil, vahendab Reuters uuringufirma Analysys Internationali avaldatud statistikat.
Apple omas kolmandas kvartalis Hiina tabletiturul 71,4 protsendi suurust osa, teisel kohal oli Lenovo 10,5 protsendiga. Lõuna-Korea tehnoloogiahiid Samsung pidi aga leppima vaid 3,5 protsendi suuruse turuosaga ja neljanda positsiooniga kohaliku tootja Erenebeni järel, mis suutis kolme kuuga haarata 3,6 protsenti turust.