Toimetuse poole pöördus sideteenuseid vahendava ettevõtte Profex klient, kes tunneb, et on sattunud Profexi ja Elisa vahelise sõja keskele.
Lugeja: olen sattunud sideoperaatorite sõja keskele
«Mulle ja mu perele ei anta ka laupäeva hommikul rahu,» kirjutas toimetusele Meelis, kes kasutab Profexi vahendatavaid sideteenuseid juba seitse aastat. Kui kuus aastat tagasi oldi Tele2 võrgus ja seejärel koliti Elisa võrku, siis nüüd otsustas Profex viia oma kliendid EMT-sse. Kuna Elisa Meelise kodukandis hästi ei levi, siis on ta ka otsusega kolida EMT võrku väga rahul.
«Millest ma aga aru ei saa ja mind häirib, on see, et Elisa klienditeenindus saadab mulle SMS-e sisuga, et Profex kohustab mind millekski, millega ma justkui rahul ei peaks olema,» kirjeldas Meelis. «Elisa helistab minule, minu laste ja vanaema numbrile ja räägib, kui alatult Profex oma klientidega käitunud on. Ei ole ju. Kui mulle miski ei meeldi, siis valin teise operaatori ja teenusepakkuja. Miks mulle üritatakse sõnu suhu panna?»
Meelise sõnul on sarnaseid kõnesid ja sõnumeid saanud ka teised tema tuttavad ning nad otsivad lahendust, kuidas neid rahule jäetaks.
Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul on Elisal tulenevalt elektroonilise side paragrahvist 89 kohustus tarbijatele nende kasutatavate numbrite suhtes algatatud numbriliikuvusest teada anda.
«Vastavalt seadusele Elisa ka käitus ning on Profex Sideteenused OÜ lõppkasutajaid numbriliikuvuse alustamisest teavitanud nii sõnumi kui ka kõnega,» selgitas Raiski.
Eelmisel nädalal saatsid Profex ja EMT välja ühise pressiteate, kus süüdistasid Elisat seaduse rikkumises ja numbriliikumise takistamises. Juhtumi kohta on algatatud menetlus Tehnilise järelevalve ametis.