Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Microsoft plaanib poodide avamist Euroopas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Microsofti logo.
Microsofti logo. Foto: SCANPIX

Microsoft kaalub Euroopa turgu kui potentsiaalset piirkonda oma firmakaupluste avamiseks, USA tehnoloogiahiid on rääkinud Briti kinnisvaraomanikega võimalusest avada mõned poed juba tuleval aastal.

Ühe läbirääkimistega kursisoleva allika sõnutsi on Microsoft veendunud, et esimesed poed avavad oma uksed aastal 2013 – kuigi lõplik otsus pidavat sõltuma firmasisesest hinnangust USA poodide senistele tulemustele.

Microsofti pressiesindaja keeldus kommentaaridest.

Samm tähendaks sisuliselt Apple’i strateegia dubleerimist, mis kasutab poode edukalt nii brändi propageerimiseks kui seadmete müütamiseks.

Vahe oleks vaid selles, et Microsoft müüb ka teiste firmade toodangut nagu näiteks Nokia ja HTC telefone, mis töötavad Windowsi opsüsteemi baasil, samuti personaalarvuteid ja muud riistvara.

Samas toodab Microsoft üha enam ka omaenda seadmeid nagu hiljuti lansseeritud Windows 8 baasil töötavat tahvelarvutit Surface.

Suurte mobiilioperaatorite seltskonnas liiguvad aga jutud, et Microsoft kaaluvad ka päris oma nutifoni meisterdamist.

Väljaspool USAd on Microsoftil kauplusi juba Kanadas ja Puerto Ricos.

Microsofti poodides USAs pakutakse tasuta kursusi ja koolitust nende tarkvara kasutamiseks erinevates seadmetes, tegemaks selgitustööd ka klientide hulgas, kes on rohkem harjunud Apple’i ja Androidi platvormidega.

Copyright The Financial Times Limited 2012

Tagasi üles