Päevatoimetaja:
Angelina Täker

USAs kulutati «mustal reedel» veebipoodides üle miljardi dollari

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
An employee wheels out a large TV newly purchased from a hh Gregg electronics store which began their Black Friday sales before midnight November 22, 2012 in Rockville, Maryland.   Thanksgiving, the last US holiday undisturbed by mass commercialization, is now victim to the ever advancing Christmas shopping season, with stores welcoming shopaholics before the family turkey can be taken from the oven.  AFP PHOTO / Mandel NGAN
An employee wheels out a large TV newly purchased from a hh Gregg electronics store which began their Black Friday sales before midnight November 22, 2012 in Rockville, Maryland. Thanksgiving, the last US holiday undisturbed by mass commercialization, is now victim to the ever advancing Christmas shopping season, with stores welcoming shopaholics before the family turkey can be taken from the oven. AFP PHOTO / Mandel NGAN Foto: SCANPIX

Jõuluostlemise hooaja avanud «must reede» oli USA  internetipoodidele helgeks päevaks, kuna esimest korda ületas päevane veebiostude käive miljardi dollari piiri.

Allahindluseid jahtivad tarbijad kulutasid comScore'i andmetel veebipoodides 1,042 miljardit dollarit, mis on 26 protsenti rohkem kui mullu. Veebipoodide käive kasvas võimsalt ka neljapäeval ehk tänupühal, eelmise aastaga võrreldes lausa 32 protsenti 633 miljoni dollarini, kirjutab CNET.

Novembri esimese 23 päevaga kulutasid ameeriklased veebiostlemisele 13,7 miljardit dollarit, mis märgib 16 protsendi suurust kasvu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes.

Tagasi üles