Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kadri- ja mardipäeva eel kasvab maiustuste müük

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kadrisantidele on kombeks pakkuda komme.
Kadrisantidele on kombeks pakkuda komme. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Eesti suuremate poekettide kogemus näitab, et mardi- ja kadripäeva eel kasvab poodides maiustuste läbimüük.

«Spetsiaalset kujundust me kauplustes mardi- ja kadripäevadel ei kasuta, kuid nendeks nädalateks on kampaaniatoodetes rohkem magusat, ennekõike komme, väiksemaid šokolaade, puuvilju,» rääkis Maxima pressiesindaja Erkki Erilaid. Ta lisas, et magusa läbimüük on sellel perioodil ligi kümnendiku võrra kõrgem, sest suur osa peredest suhtuvad rahvakalendripäevadesse tõsiselt ning valmistuvad põhjalikult ootamatuid külalisi vastu võtma.

«Nii magusa läbimüügi kasvust kui ka oma kogemustest võin öelda, et võrreldes eelmise kümnendiga on nii mardi- kui kadripäeva kombed ja tähistamine üha populaarsemad,» kinnitas Erilaid.

Prisma Peremarketist öeldi, et mardi- ja kadripäev maiustuste kogumüüki ei kasvata, küll aga ostetakse sel ajal kommikotte tavapärasest rohkem ja kommikarpe selle võrra vähem.

«Kindlasti ostetakse enne mardi- ja kadripäeva rohkem maiustusi ja puuvilju, aga märkimisväärselt need tähtpäevad müüke siiski ei mõjuta,» ütles Selveri pressiesindaja Annika Vilu.

Eesti rahvakalendri kohaselt on kadripäev 25. novembril ning kadrisandiks käiakse kadrilaupäeval ehk üks päev varem.

Tagasi üles