Partnerkaardi kontodel seisab miljoni euro väärtuses kasutamata osturaha

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osturalli kaubamajas.
Osturalli kaubamajas. Foto: Peeter Langovits

Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes maikuust kehtima hakanud boonussüsteemi tulemusel on partnerkaardi kontodele tänaseks kogutud 1,7 miljoni euro väärtuses boonusraha. Sellest miljon on endiselt realiseerimata, kuid kasutatakse tõenäoliselt ära jõuluostudeks.

«Võib arvata, et suur hulk veel kasutamata boonuspunkte läheb käiku jõuluperioodil, mil ostude arv traditsiooniliselt kasvab,» rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov. Suurim kasutamata punktitulu, mis kasutaja kontol täna seisab, on 170 eurot.

«Poole aastaga on partnerkaadi omanikke lisandunud 35 000. Sellega on püsiklientide arv tänaseks tõusnud 538 600ni, mis on märkimisväärne tulemus,» ütles Ostov, kelle sõnul saab eelseisval jõuluajal kaardile kogunenud boonuspunktidega osta näiteks alati populaarseid jõulukinke –  kodukaunistusi, mänguasju, kosmeetikat, aga katta ka maitsva jõululaua.

Partnerkaart kogub Kaubamajas, Selverites, ABC Kingas, Neros, Shus ja I.L.U.-s oste tehes igalt kulutatud eurolt 1 sendi väärtuses boonuspunkte, millega saab samades kauplustes hiljem ostude eest tasuda. LHV Partner Krediitkaardiga makstes koguneb samalt summalt kaks eurosenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles