Terviseürituste sarja nimega sama väljendit oma reklaamides kasutav joogitootja A. Le Coq väidab, et «Käi jala!» organiseerijatele ei kuulu jala käimise ainupropageerimine.
A. Le Coq: rühmitusele «Käi jala!» ei kuulu jala käimise ainupropageerimine
Terviseürituste sarja «Käi jala!» korraldaja MTÜ Spordiklubi Liikumine teatas täna, et A. Le Coqi energiajoogi Dynami:t reklaamikampaanial pole nendega midagi pistmist ning organisatsioon ise kõnealust jooki ei soovita.
MTÜ teatel on nimetatud kaubamärk registreeritud jala liikumise propageerimiseks.
A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik ütles E24.ee'le, et kuna kampaania algus oli planeeritud ilusasse kevadisse aega, soovitatigi oma reklaamis inimestel rohkem jala käia.
«Dynami:t pole spordijook ning sellist vihjet reklaamis pole ka antud. Rühmitusele «Käi jala!» ei kuulu jala käimise ainupropageerimine ning kõnealune soovitus ei ole nende poolt ainukasutatav ei joogikategoorias ega reklaaminduses,» väitis Katrin Vernik.
Dynami:ti kampaania ei soovi Verniku sõnul samastuda rühmitusega ning reklaami välja töötanud reklaamiagentuuri sõnul ei ole kasutatud ka sama stilistikat.
Boriss Gubaidulin MTÜ-st Spordiklubi Liikumine ütles E24.ee'le, et kampaania pärast on alustatud läbirääkimisi A. Le Coqiga, ametkondadesse pole reklaami pärast kaebusi esitatud.
«Adume, et olukord majanduses on tõsine ning kasutusele võidakse võtta juba mitte kõige eetilisemad võtted. Eelkõige tunneme muret, et energiajooki propageeritakse läbi füüsiliselt aktiivse tegevuse,» rääkis Gubaidulin.
Teiseks on tema sõnul heidetud MTÜ loodud positiivsele kuvandile eksitav vari, mõjutades nii avalikku arvamust kui organisatsiooni partnereid.
«Kindlasti on meil hea meel, et üha enamad ettevõtted soovivad olla sotsiaalselt vastutustundlikud ning on toetamas nii sporti kui tervislikku eluviisi, kuid seda ei tohiks teha eksitavalt,» lisas ta.