/nginx/o/2012/05/15/1106034t1h76fc.jpg)
Facebook hakkab pakkuma reklaamijatele võimalust jälgida nende reklaamidel klikkinud kasutajate tehtud oste ehk saada teada, kas reklaami vaatamisele järgnes ka e-poes ost või mitte.
Facebook hakkab pakkuma reklaamijatele võimalust jälgida nende reklaamidel klikkinud kasutajate tehtud oste ehk saada teada, kas reklaami vaatamisele järgnes ka e-poes ost või mitte.
See on Facebooki uusim reklaamiandjatele suunatud tööriist, mis peaks tõestama, et Facebooki reklaam tasub ennast ära, kirjutas Reuters.
Müügiinfo, mille reklaamiandjad saavad, on anonüümne – nad näevad vaid sooritatud ostude arvu, mitte infot inimese identiteedi kohta.
Rakendus on eelkõige suunatud e-poodidele ja reisivahendajatele, kelle eesmärk on reklaamiga suurendada kohest müüki, mitte brändi ehitada.
Uue rakenduse kaudu saavad reklaamitellijad reklaami mõju jälgida tunde ja päevi või isegi nädal pärast reklaami nägemist.
Esialgu läheb tööle rakenduse testversioon, kuid kuu lõpuks peaks see töötama juba täies mahus, edastas Facebook.