Meie pakendiregistri spetsialist tuvastas, et väga suure tõenäosusega on pakendi tagastamisel tekkinud probleem seotud sellega, et triipkood on pakendi etiketil vales kohas. Täpsemalt on see pakendi nurga peal ja seega väga halvasti loetav.
Meile omal ajal testi toodud pakenditel oli see õiges kohas ehk pakendi küljel ja seega taaraautomaadi skännerite poolt loetav (testime seda reaalsete masinatega alati ennem müügiloa andmist). Teavitasime maaletoojat probleemist ja tegime järelpärimise pakendi etiketi kohta, kas seda on muudetud ilma meiega kooskõlastamata disaini või on sattunud tarbija kätte praak pakend, kus etikett vales kohas? Usun, et maaletooja tegeleb teemaga operatiivselt ja leiab lahenduse, olgu selleks siis turule minevate triipkoodide ülekleepimine või partiivahetus.
Oleme igatahes tänulikud aktiivsele tarbijale ühendusevõtu eest. Selliste probleemidega võib alati pöörduda otse meie poole aadressil info@eestipandipakend.ee või klienditeeninduse telefonil 685 0010. Samas selleks, et me saaksime operatiivselt ja tulemuslikult probleemi lahendada, on alati vaja täpseid andmeid – toote triipkood, millise kaupluse tagastuspunktis ja millal probleem aset leidis. Eesti Pandipakendiga on liitunud 150 tootjat/maaletoojat, meie pakendiregistris on üle 5000 tooteartikli ja võttes arvesse, et aastas pannakse turule ligi 310 miljonit pandipakendit, siis on paratamatu, et kahjuks aeg-ajalt mõne pakendiga tuleb probleeme ette.