Veebiettevõtja Jüri Kaljundi käivitas täna reklaamvõrgustiku Oi!, mille eesmärgiks on viia reklaampakkumised automaatselt õigete vaatajate ja sihtrühmade ette.
Kaljundi lükkas käima reklaampakkumiste portaali
Portaal teeb enamiku otsuseid algoritmide- ja statistikapõhiselt, mistõttu reklaamijal kulub kampaania ideest pakkumiste avaldamiseni eri veebisaitides mitte üle 5 minuti, vajamata mingit kujundustööd või bännerite valmistamist, teatas Kaljundi.
Kõik pakkumised avaldatakse ka eelkõige eraisikutele suunatud kataloogis, kust inimesed leiavad kategooriate kaupa firmade parimad pakkumised. Oi! on täna mõeldud eelkõige erinevate kampaaniatoodete, sooduspakkumiste, allahindluste, kupongide ja lihtsalt heade pakkumiste internetikasutajateni viimiseks. Tulevikus lisanduvad ka teised reklaamilahendused.
«Meie eesmärkideks on suurendada ühelt poolt veebireklaami efektiivsust. Teiselt poolt innustame Internetis reklaamima neid kümneid tuhandeid firmasid, kes seda turunduskanalit eri põhjustel veel kasutanud pole,» ütles Kaljundi.