Kaljundi lükkas käima reklaampakkumiste portaali

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jüri Kaljundi.
Jüri Kaljundi. Foto: Kalev Lilleorg

Veebiettevõtja Jüri Kaljundi käivitas täna reklaamvõrgustiku Oi!, mille eesmärgiks on viia reklaampakkumised automaatselt õigete vaatajate ja sihtrühmade ette.


Portaal teeb enamiku otsuseid algoritmide- ja statistikapõhiselt, mistõttu reklaamijal kulub kampaania ideest pakkumiste avaldamiseni eri veebisaitides mitte üle 5 minuti, vajamata mingit kujundustööd või bännerite valmistamist, teatas Kaljundi.

Kõik pakkumised avaldatakse ka eelkõige eraisikutele suunatud kataloogis, kust inimesed leiavad kategooriate kaupa firmade parimad pakkumised. Oi! on täna mõeldud eelkõige erinevate kampaaniatoodete, sooduspakkumiste, allahindluste, kupongide ja lihtsalt heade pakkumiste internetikasutajateni viimiseks. Tulevikus lisanduvad ka teised reklaamilahendused.

«Meie eesmärkideks on suurendada ühelt poolt veebireklaami efektiivsust. Teiselt poolt innustame Internetis reklaamima neid kümneid tuhandeid firmasid, kes seda turunduskanalit eri põhjustel veel kasutanud pole,» ütles Kaljundi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles