Päevatoimetaja:
Sander Silm

Dell hakkas Eestis pakkuma äriklassi arvutitele on-site garantiid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
Dell sülearvuti
Dell sülearvuti Foto: Reuters / Scanpix

Dell teatas, et alustas 30. oktoobrist Eestis Delli standardiseeritud teenuste pakkumist.

Edaspidi on kõigil Dellist tellitavatel äriklassi arvutitel hinna sees senise tavalise tootegarantii asemel on-site garantii, mis tähendab. et kõiki garantiiga seotud teenuseid osutatakse kliendi juures kohapeal.

Hinna sees olev «Basic on-site Warranty» pakett, reageerimisajaga järgmisel tööpäeval, on rahvusvaheliselt tagatud garantii, mis kehtib kogu maailmas.

Garantiiperioodi pikkuseks on 3-5 aastat ja reageerimisaega on võimalik lühendada 4-le tunnile. Dell ProSupport teenuste osutamine põhineb Delli standarditel, mis tagab ühesuguse kiiruse ja kvaliteedi üle maailma.

Teenused käivitati üheaegselt kolmes Balti riigis - nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.
 

Märksõnad

Tagasi üles