Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Kas kollane kampaaniakilekott on häbiasi?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Peeter Langovits
Praegu käimasolevate sooduskampaaniate ajal liigub pealinnas ringi hulga iseloomulikult erksades värvides kilekottidega kodanikke. Reeturlik kollane või erkroosa kotike annab igaühele vihje, mida ja kus kodanik mõni hetk tagasi tegi.

Võib-olla just seepärast tõmbas üks esimesi Hullude Päevade kliente kauplusest lahkudes kollasele kampaaniakotile kärmelt Prisma kilekoti ümber.

Sellisest teguviisist jahmununa hoidsin järgmistel päevadel silmad lahti ja märkasin teisigi sarnaseid. Hulludel Päevadel käiakse hoolimata sellest, et koti saab kampaania ajal tasuta, oma kilekoti, riidest kandekoti, seljakoti, rattakoti ja isegi punutud korviga, millele riidetükk peale tõmmatakse. Kõik ikka selle nimel, et keegi ostukampaanial käimisest teada ei saaks.

Kindlasti püüavad ostuhullud häbiväärse poeskäigu tõenditest ka kodus kiirelt vabaneda ja kollane kilekott torgatakse esimesel võimalusel prügikoti ülesannet täitma.

Kahju hakkab värvilistest kilekottidest. Miks ei võiks nad uhkelt kena naisterahva käevangus linnas ringi liikuda nagu Stockmanni ja Kaubamaja tavalised kotid või mõne rõivapoe omad?

Tagasi üles