Tele2 teatas, et uuendab seoses 4G võrgu avamisega 7. novembri öösel oma klientide andmebaasi, mis võib osade tugiteenuste pakkumisel tuua pikemaid ooteaegasid.
Ööl vastu kolmapäeva võivad Tele2 tugiteenused olla häiritud
Tele2 Eesti tehnoloogiadirektori Mart Nielseni sõnul kannab ettevõte järgmisel nädalal kõigi oma klientide andmed üle uude andmebaasi, mis on vajalik 4G teenuse avamiseks.
«Andmebaas tõstetakse ümber öösel vastu kolmapäeva ning plaani kohaselt ei mõjuta see 99 protsendi klientide kõne- ja andmesideteenuseid,» ütles Nielsen ja lisas, et töö on suur ja oluline, kuid andmebaasi vahetust on planeeritud ja edukalt testitud viimaste kuude jooksul korduvalt.
Mart Nielseni sõnul on tööde ajal siiski häiritud osad tugifunktsioonid. 6. novembri õhtul kuuest kuni järgmise hommikuni pole võimalik muuta suunamiste, numbrinäidu või kõnelimiidi seadeid ja ka kõnekaardile laetud raha jõuab kontole alles järgmisel hommikul. Järgmisel nädalal võtab Tele2 võrku numbri ületoomine aega kuni nädala ning uue SIMi aktiveerimine kuni ööpäeva.
«Teavitame personaalselt kliente, keda andmebaasi konverteerimine rohkem puudutab ning vabandan võimalike ebamugavuste pärast,» ütles Mart Nielsen ja lisas, et järgmisel nädalal on nii kõnekeskusesse kui tehnilise toe meeskondadesse planeeritud igaks juhuks lisaressursid.