Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kristiine keskuse sooduskampaania osutus mullusest popimaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Rõivakauplus Kristiine keskuses.
Rõivakauplus Kristiine keskuses. Foto: Liis Treimann
Kristiine kaubanduskeskuse kampaania Täismaja avapäeva külastatavus kasvas võrreldes 2008. aastal toimunuga kümnendiku ning kaupluste kogukäive tõusis pea veerandi võrra.

Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul on kampaania tulemused praeguses majandusolukorras isegi mõnevõrra üllatavad. «Inimesed on allahindluste suhtes väga tundlikud ning ilmselgelt planeerinud ostud sooduspakkumiste ajaks,» ütles Laur.

Avapäeval külastas Täismaja ligi 25 000 inimest. Populaarseimateks osutusid rõivakaupluste pakkumised. Eestimaised brändid PTA ja Bastion näitasid suurimat käibe tõusu, mis kasvas möödunud aasta kampaaniaga võrreldes poole võrra. New Yorkeri ja Terranova läbimüük kasvas mullusega võrreldes kolmandiku.

Keskuse kingakauplustest tegi suurima läbimüügi ABC King, kust osteti ühe päevaga ligi 140 000 krooni eest jalanõusid. Spordipoodidest oli Hawaii Expressi esimese päeva müük võrreldes möödunud aasta kampaania avapäevaga pea poole võrra suurem. Kaubaks läksid kõige enam jalgrattad ja rulluisud.

Keskuse raamatupoodidest osteti avamispäeval lugemist ühtekokku enam kui 100 000 krooni eest.

Tagasi üles