Metrix Stationi andmeil sai Ecco kingi müüv kingapood Ecco Shoes Facebookis ühe päeva jooksul 218 245 fänni.
Ecco kingapood sai Facebookis ühe päevaga üle 200 000 fänni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegemist ei ole aga enneolematult tõhusa reklaamikampaania tulemusega, vaid tõenäoliselt on nii suure hulga fännide lisandumine tingitud Facebooki hiljuti välja tulnud Global Brand Pages funktsioonist, mille abil globaalne bränd saab teha ühe suure fännilehe, kuid selle sisu on lokaliseeritav riigiti.
Metrix.stationi üks eestvedajaid Kaupo Kalda ütles, et muud selgitust ta üleöö kasvanud fännidehulgale leida ei oska. «Ükski kampaania ei oleks iial nii edukas Eestis,» ütles ta.