Kaupmehed püüavad toidumessil väiksemaid jaekette

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
A-vorst esitles toidumessil maasuitsu karbonaadi.
A-vorst esitles toidumessil maasuitsu karbonaadi. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Täna alanud Eesti Toidumessil esitlesid oma uudistooteid kümned Eesti kaupmehed, kes soovivad lisaks suurtele jaekettidele jääda silma ka väiksematele poodidele.

«Suurtele jaekettidele oleme alati pakkumised saatnud, aga võib-olla just sellistele väiksematele, kes pelgavad uut toodet müügile võtta, tahame end tutvustada,» rääkis toidumessil valmistoidubrändi Mamma müügijuht Margus Rennel.

«Meie tutvustame oma sel kevadel välja tulnud tooteid. Nendeks on kaks uue täidisega eineleiba ja marja ning vanilli magustoidud,» lisas ta.

Kuuendat aastat oli Toidumessil oma tooteid tutvustamas ka A-vorst. «Tuleme ikka selle eesmärgiga, et oma kaupa nii tarbijale kui ka kaupmeestele tutvustada. Siiamaani on otsene kontakt alati väga positiivne olnud. Ega inimesed siin ei julgegi midagi halba öelda,» naljatles A-vorsti juhatuse esimees Mart Eluri.

Messile on registreerinud 105 osalejat. Täna ja homme on mess avatud äriklientidele, laupäeval on oodatud kõik külastajad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles