Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 lõpetas legendaarsete reklaamide tootmise

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tele2 reklaam sarjast «Sõbrad».
Tele2 reklaam sarjast «Sõbrad». Foto: Youtube

Aastaid said televaatajad jälgida  Tele2 reklaame, kus tegutsesid noored Ken, Lee, Veroonika ja Marks. Nüüd on firma otsustanud  n-ö tavalisted inimesed asendada oma reklaamides tuntud näitlejatega ja  bändiga.

«Tele2 Sõprade reklaamseriaal algas 2009. aastal ja selle jooksul filmisime ligikaudu 150 episoodi,» rääkis Tele2 Eesti turundusjuhi Maris Saarpuu. «Nii, nagu sai populaarne USA seriaal Friends ühel päeval otsa, lõppes selleks korraks ka meie Sõprade seriaal,» lisas ta.

Omal ajal uuenduslik reklaamseriaal jõudis nii turundusteo finaali, kui on võitnud auhindu Kuldmuna reklaamikonkursil.

Saarpuu sõnul jätkab Tele2  sõprade kontseptsiooniga ning sügisest on jooksmas värske seriaal. Uues seriaalis saab kaasa elada viieliikmelisele noortebändile. Smart kõnekaarti tutvustava reklaamseriaali bänd on reaalne, noored teevad muusikat, mida nad kirjutavad nii ise kui ka heliloojate abil ning bändi saab varsti näha-kuulata nii telefonist, raadiost kui kontsertidel.

Loodud bändi veab Ühikarottidest tuntud Ivo Reinok, kes töötab põhikohaga Von Krahli teatris. Bassimees ja trummar on Ivo teatrikaaslased Von Krahlist Ott Kartau ja Tõnis Niinemets. Bändi kitarrist on Vanemuise noor tõusev täht Priit Strandberg ning seltskonda saadab tüdruksõbrana värskelt Linnateatris alustanud Maiken Schmidt.

«Tele2 brändi üldine kommunikatsioon hoiab aga Smarti ja sõprade teemast eraldi ning keskendub hinnakuvandi tugevdamisele, tehes seda läbi humoorikate seikade ning karakterite,kes mingil põhjusel on valmis alati enam maksma, kui mõistlik oleks,» rääkis turundusjuht.  Tele2 brändireklaamis osalevad nüüd  Jan Uuspõld, Evelin Võigemast ning Märt Avandi (häälena).

Sõprade seriaali tegid reklaamiagentuurid DDB ja Newton.

Märksõnad

Tagasi üles