Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Klient: Ehituse ABC allahindluse plakatid on eksitavad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Reklaamposter.
Reklaamposter. Foto: Ehituse ABC kodulehekülg

Postimehe toimetusse helistas Ain Toim, kes külastas Lasnamäel asuvat Ehituse ABCd, kus algas reedel allahindluskampaania «kõik kaubad -20 protsenti».

Tema oma põrandaplaatidele siiski soodustust ei saanud.

Ain Toim läks Lasnamäe Ehituse ABCsse ostma põrandaplaate, mis olid juba varem allahinnatud. Seetõttu küsis ta igaks juhuks poes klienditeenindaja käest, kas tootelt läheb ka veel lisa 20 protsenti alla.

«Küsimuse vastuseks võttis müüja laual raami sees oleva reklaampaberi, kus oli peal kirjas «kõik kaubad miinus 20 protsenti», raamist välja, keeras paberiserva õigeks ja nähtavale tuli peene kiri: «Kampaania kehtib tavahindadega kaupadele». Seejärel sättis klienditeenindaja paberi taas niimoodi, et peent kirja näha ei oleks,» rääkis Toim.

Ostjale ei andnud vaatepilt rahu ja ta küsis üldehituse osakonna töötajalt, miks reklaamplakatil lubatakse allahindlust kõigile kaupadele. «Ta ütles mulle, et alguses otsustati allahindlust sooduskaupadele mitte anda. Hiljem otsustati ringi ja soodustust saab ikkagi kõikidelt kaupadelt.»

Kassas selgus, et soodustust Toim ikkagi ei saanud, sest maksis sama hinna, mis oli toote kõrval hinnasildil. «Poe sees olid veel suured meeter korda meeter sildid, et kogu kaup allahinnatud. See tekst, mis täpsustas allahinnatud kaupade tingimusi, oli spetsiaalse teibiga kinni kleebitud,» lisas ta.

«Allahindlus 20 protsenti kehtis kõikidele kaupadele, seepärast oligi piirangutega osa reklaamplakatitel varjatud,» kommenteeris Ehituse ABC müügidirektor Sven Vesik ja lisas: «Juhul, kui klient ei saanud lubatud allahindlust, oleme kindlasti valmis talle enammakstud summa kompenseerima.»

Pärast olukorra selgitamist ütles Vesik: «Antud juhul on allahindlus ligi 30 protsenti ehk oluliselt rohkem kui kampaanias lubatud 20 protsenti. Meil on pidevalt sooduspakkumises tooteid oluliselt suurema allahindlusega kui kampaanias ja oleme need tooted kollaste hinnasiltidega esile toonud, näidates tavahinnale lisaks ka soodushinda.»

Tagasi üles