/nginx/o/2008/02/28/22483t1h1788.jpg)
Internetti koondunud parfüümiäri on õitsele löönud nagu kevadine toomingas, kirjutab Äripäev.
Internetti koondunud parfüümiäri on õitsele löönud nagu kevadine toomingas, kirjutab Äripäev.
Odavate parfüümide vastu huvi aina paisub ja veebifirmade käive on paari viimase aastaga mitu korda kasvanud.
Ent toomingalõhn ajab lõpuks pea valutama ja praegu valutab see parfüümide maaletoojatel, kes on palganud advokaadid netipoodide tegevuse vastu võitlema.
Nimelt müüb suur osa Eestis tegutsevaid veebipoode karbita ja korgita lõhnaõlide testreid, millel on kiri «mitte müügiks» ning mille müük on tegelikult keelatud.
Veelgi enam, ametlikud maaletoojad on teinud veebipoodidest proovioste ning seavad kahtluse alla parfüümide ehtsuse ja päritolu.