Lisaks Realole leiame jaama juurest asjatamast ka ettevõtte finantsdirektori Paavo Siimanni, kes on parasjagu ametis ettevõtte reklaamlippude vahetamisega. «Sügistormid tulevad, lipud on vaja tugevalt kinnitada,» ütleb ta. Kuid mitte ainult tippjuhtkonna liikmed ei proovi täna teisi ameteid, vaid kõik Statoili Eesti kontori töötajad jätsid täna koju kontorikostüümid, tõmbasid selga teenindajavormid ja asusid tööle ettevõtte erinevates teenindusjaamades.
«Asja mõte on selles, et oleks vähem n-ö kabinetis sündinud otsuseid ja et ka kontoriinimesed näeksid seda, mis toimub teenindusjaamades,» ütleb Realo. «Minu päev algas näiteks sellega, et tutvusin jaama rutiinidega. Sain selgeks, kuidas kaupu tellitakse, milliseid blankette on vaja täita. Töötasin mitu tundi leti taga.»
Mis klienditeenindaja töö juures kõige keerulisem tundub? «Sularahaga majandamine on päris keeruline, eriti inimesele, kes ei ole harjunud münte lugema. Mõnes jaamas pidid bussijuhid maksma diisli eest sularahas, nii et neid münte ikka tuleb päris palju,» räägib Realo. «Harjumatu on ka see, et leti taga ei ole aega kuskilt järele vaadata, sest kui klient tuleb, peab tegutsema kiirelt.»
Realo tunnistab, et huvitav on jälgida, kes on ettevõtte kliendid. «Kontorist vaadatuna on arusaam kliendist pigem selline, nagu seda loovad turu-uuringud,» räägib ta. «Valdavalt meeskliendid, hommikuti on inimesed hästi vaiksed ja alles lõuna paiku saabub aeg, kus hakatakse lisaks ostmisele ka kommentaare jagama. Kolmapäev on üldse meie äris väga vaikne, tippaeg saabub reede öösel.»