Facebook jagab AdWeeki andmetel ettevõtte tähtsamatele reklaamiostjatele infot suhtlusvõrgustiku kasutajate huvide ja eelistuste kohta.
Facebook annab reklaamiklientidele infot kasutajate huvide kohta
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nimelt jagab Facebook mingi brändi, toote või teenuse leheküljel «meeldib» nupu vajutamisel seda haldavale reklaamiostjale infot ka teiste antud kasutaja «meelditud» lehekülgede kohta. See annab aga reklaamiostjatele väärtuslikku infot, mille abil isikupõhist müüki suunata, kirjutab CNET.
Facebook CNETile antud teemat ei kommenteerinud, öeldes, et hetkel ei ole neil sellel teemal midagi uut teatada.