Värskelt Cadillaci juhiks ülendatud General Motorsi PR-presidendi Robert Fergusoni nägemuses saab neist luksusautode turul «globaalne tegija», mis teeb lõpu Saksa ja Jaapani brändide valitsusajale.
Cadillac tahab taas maailma vallutada
GMi tegevjuht Dan Akerson ütles uudist välja kuulutades, et Fergusoni ülesandeks on lükata Cadillacile sisse «kiirem käik».
Fergusoni sõnutsi kaalub Cadillac ühtlasi täiesti uue lipulaev-sedaani ehitamist.
Cadillac on traditsiooniliselt USAs tugev tegija olnud, kuid Euroopas ja kiiresti kasvavatel Aasia turgudel on tavaliselt domineerinud Saksa margid nagu Mercedes-Benz ja BMW. Mitmes maailma piirkonnas leidub hulgaliselt austajaid ka Toyota Lexusel.
Ferguson ütles Financial Timesile, et üks ta peamisi ülesandeid on teha Cadillacist «hinnatud rahvusvaheline bränd». Hiinas minevat neil hästi, sealmail on kavas alustada ka tootmisega. Lisaks otsitakse teisi võimalusi laienemiseks.
Ferguson istub Cadillaci juhiistmele 1. jaanuaril.
Edmunds.comi analüütik Michelle Krebs juhtis tähelepanu sellele, et GM on juba korduvalt üritanud Cadillaci globaalbrändiks suruda. «Erilist edu nad selles vallas näinud ei ole,» ütles Krebs.
Copyright The Financial Times Limited 2012