/nginx/o/2012/10/15/1373844t1h28f2.jpg)
Elektroonikapoe Euronics veebikülge läbinud uuenduskuur vabastab firma püsikliendid ostutšekkide ja kasutusjuhendite füüsilisest alles hoidmisest.
Elektroonikapoe Euronics veebikülge läbinud uuenduskuur vabastab firma püsikliendid ostutšekkide ja kasutusjuhendite füüsilisest alles hoidmisest.
Euronics Baltic OÜ tegevjuhi Martin Pedai sõnul on ilmselt paljud inimesed puutunud kokku vajalike tšekkide ja juhendite kadumisega. «Uuenenud tehnikapood pakub sellele probleemile lihtsa lahenduse. Personaalne ostuajalugu koos elektrooniliste materjalidega salvestatakse digitaalselt ja sellele saab läbi interneti kõikjalt ligi. Seega on ostutšekk alati poes olemas ja mure korral tuleb lihtsalt tootega kauplusesse pöörduda,» selgitab Pedai.
Eestlane sooritab täna interneti kaudu veel väikese osa oma ostudest, kuid see on järjekindlalt muutumas. «Oleme veebipoega opereerinud juba kümme aastat ja näiteks viimase 12 kuuga on sealsed müügimahud kasvanud pea 20 protsenti,» lisab tegevjuht.