Päevatoimetaja:
Sander Silm

Euronicsi ostutšekke ei pea enam alles hoidma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Euronicsi kauplus Lõunakeskuses.
Euronicsi kauplus Lõunakeskuses. Foto: Margus Ansu / Postimees

Elektroonikapoe Euronics veebikülge läbinud uuenduskuur vabastab firma püsikliendid ostutšekkide ja kasutusjuhendite füüsilisest alles hoidmisest.

Euronics Baltic OÜ tegevjuhi Martin Pedai sõnul on ilmselt paljud inimesed puutunud kokku vajalike tšekkide ja juhendite kadumisega. «Uuenenud tehnikapood pakub sellele probleemile lihtsa lahenduse. Personaalne ostuajalugu koos elektrooniliste materjalidega salvestatakse digitaalselt ja sellele saab läbi interneti kõikjalt ligi. Seega on ostutšekk alati poes olemas ja mure korral tuleb lihtsalt tootega kauplusesse pöörduda,» selgitab Pedai.

Eestlane sooritab täna interneti kaudu veel väikese osa oma ostudest, kuid see on järjekindlalt muutumas. «Oleme veebipoega opereerinud juba kümme aastat ja näiteks viimase 12 kuuga on sealsed müügimahud kasvanud pea 20 protsenti,» lisab tegevjuht.

Tagasi üles