Esimese poolaastaga kulutati Internet Adevertising Bureau ja PricewaterhouseCoopersi ühisuuringu andmetel USAs internetireklaamile rekordilised 17 miljardit dollarit, mis märgib võrreldes eelmise aasta sama perioodi tulemusega 14 protsendi suurust kasvu.
USA internetireklaami käive oli esimesel poolaastal rekordiline
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samas on internetireklaami müügi kasv aga aeglustumas, kuna aasta tagasi oli kasvuprotsent 9 ühiku võrra suurem ehk 23 protsenti, kirjutab Reuters.
Otsingureklaamid moodustasid USA internetireklaami poolaasta kogukäibest 8,1 miljardi dollariga suurima osa, bännerreklaamid hoidsid 5,6 miljardi dollarilise käibega teist kohta.
Mobiilses keskkonnas suurenes internetireklaami käive aastaga lausa 95 protsenti, ulatudes esimesel poolaastal 1,2 miljardi dollarini.