/nginx/o/2012/05/26/1127870t1h6286.jpg)
Tehnoloogiaettevõtja ja investor Allan Martinson ei usu, et Facebooki uus katsetusjärgus olev reklaamitoode, mille abil on kasutajatel võimalik oma postitusi raha eest reklaamida, saaks väga laia leviku.
Tehnoloogiaettevõtja ja investor Allan Martinson ei usu, et Facebooki uus katsetusjärgus olev reklaamitoode, mille abil on kasutajatel võimalik oma postitusi raha eest reklaamida, saaks väga laia leviku.
«Facebook katsetab erinevaid uusi meetodeid, et oma ühte miljardit kasutajat rahaks pöörata. Tema suurim probleem on, et reklaamijate jaoks ei ole FB osutunud piisavalt efektiivseks kanaliks - reklaamidel klikitakse harvem kui mujal ja need klikid ei muutu piisavalt tihti ostudeks,» ütles Martinson E24-le.
«Üks reklaamija ütles hiljuti hästi, et «Facebookis reklaamimine on nagu diskol reklaamimine. Inimestel pole ostumõtteid peas». See võrdlus seletab ka hästi, miks FB nüüd sellise uudse mudeliga katsetab - ka diskol tahab osa inimesi end edevamalt esile tõsta,» arvas ettevõtja ja suurinvestor.
Kas uus reklaamimudel teisi kasutajaid hoopis segama hakkab, on Martinsoni sõnul raske ennustada.