Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Viis asja, mis kindlasti peavad olema su firma koduleheküljel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristina Traks
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Statistika näitab, et liiga paljude väikeettevõtjate kodulehekülgedelt on puudu kõige peamised elemendid, mis tähendab, et nad võivad kliendi kaotada vaid ühe klikiga.

Head esimest muljet on võimalik jätta vaid üks kord ning sinu ettevõtte veebisaidi puhul on see samuti nii. Kui sinu leheküljele saabub potentsiaalne klient, siis peaks ta kohe aru saama, kes sa oled ja mida sa teed.

Entrepreneur toob ära viis kohustuslikku asja, mis peavad olema iga äri koduleheküljel.

Kontaktandmed. Hiljutine BIA/Kelsey uuring näitab, et ligi 75 protsenti väikeettevõtjatest ei avalda oma koduleheküljel oma e-maili ning kuus ettevõtjat kümnest on jätnud lisamata telefoninumbri.

Minimaalselt peaks koduleheküljel olema e-maili link ja telefoninumber. Soovitav on lisada ka täisaadress koos postiindeksiga ja ka asukohakaart.

Pildid, mis näitavad, millega sa tegeled. Kui sa müüd pulmatorte, siis panegi tordi pilt oma koduküljele. See võib tunduda kummaliselt lihtne soovitus, aga paljud ettevõtjad kasutavad oma kodulehekülgedel asjasse mittepuutuvaid graafilisi elemente nagu näiteks perefotod või lihtsalt mingid pildid. Või, veel hullem, puudub koduleheküljelt graafika üldse.

Lihtne navigeerimine ja töötavad lingid. Leheküljel navigeerimine peaks olema võimalikult lihtne ja selge. Soovitavalt lisa ka KKK-link ja ettevõtte kohta taustainfot.

Oluline on kontrollida, et sinu lingid ikka töötaks. Mittetöötavad lingid mitte ainult ei takista klientidel tellimuse esitamist, vaid jätavad kliendile mulje, et sa ei hooli oma ärist.

Sotsiaalmeedia lingid. Aita klientidel endaga ühenduses püsida ja pane lingid oma sotsiaalmeedia profiilile veebikülje esilehele.

Uudiskirja tellimise võimalus. Efektiivne võimalus klientide lojaalsust suurendada on neile regulaarselt uudiste saatmine.

Tagasi üles